środa, 20 maja 2015

Obietnice nie tylko przedwyborcze

Jezus powiedział:
"Każdy bowiem, kto prosi, otrzymuje; kto szuka, znajduje; a kołaczącemu otworzą. Jeżeli którego z was, ojców, syn poprosi o chleb, czy poda mu kamień? Albo o rybę, czy zamiast ryby poda mu węża? Lub też gdy prosi o jajko, czy poda mu skorpiona? Jeśli więc wy, choć źli jesteście, umiecie dawać dobre dary swoim dzieciom, o ileż bardziej Ojciec z nieba da Ducha Świętego tym, którzy Go proszą." Łk 11,10-13
A Pan Jezus słowny jest...

P.S. Chcielibyście, żebym dopisała: "...nie jak politycy", co? Ale nie będę się przecież mieszać do polityki, prawda? :-)))


6 komentarzy:

  1. Mnie zawsze się podobał ten fragment: "wy, choć źli jesteście..." napawa bowiem mnie otuchą, bo przecież jak czytamy u Izajasza : "nasze dobre czyny jak skrwawiona szmata." (Iz 64. 5) http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=536&werset=7#W7

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamieściłem pośpiesznie powyższy komentarz, a teraz zastanawiam się, "co autor miał na myśli"...?!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Polityka to rzecz dzika, nie mieszajmy się zatem, chyba że modląc się za tych nieboraków, których sny o "Zwierzchnościach i Władzach" pomieszały w łepetynach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polityka to służba społeczeństwu, a więc rzecz jak najbardziej chrześcijańska. Angażuj się, laikacie, angażuj. A ja się będę modlić. To moja działka.

      Usuń
    2. Dobrze Siostro, umowa zawarta :)

      Usuń
  4. 30 maja, to znaczy dzisiaj ma swoje imieniny Siostra Zdzislawa. Bardzo prosze o przekazanie Jej najserdeczniejszych zyczen wszelkich lask Bozych i zdrowia. Sistrze Bognie gratuluje "Luskania klosow". Czesto do ksiazki zagladam, bo jest ogromnie interesujaca. Dostalem ja wlasnie od Siostry Zdzislawy w Iwiniczu Zdroju. Z serdecznymi pozdrowieniami Jerzy.

    OdpowiedzUsuń